Marketing Brand

Reliably Smart

Fondat în 1996, TP-Link este furnizor global de produse și accesorii de rețea. Conform companiei de analiză a pieței IDC*, TP-Link este liderul pieței de echipamente WLAN și CPE broadband, cu distribuție în peste 120 de țări și sute de milioane de clienți în întreaga lume.


logo 2


Cu un portofoliu extins de produse stabile, performante și accesibile în domeniul rețelisticii și o expertiză dovedită, compania își continuă evoluția cu produse adaptate stilului de viață conectat, care să răspundă cerințelor viitoare.

*Conform IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker Report, Q1 2016.


5 ani de leadership global

După 20 de ani de prezență exclusivă în domeniul networking, din care cinci în poziție de lider la nivel global, venim pe piață cu o nouă strategie care pune în prim plan dispozitivele smart pentru a răspunde mult mai bine cerințelor clienților noștri și stilului lor de viață conectat.


22


TP-Link este singurul producător de networking care își concepe, produce și testează integral produsele exclusiv intern, lucru care se reflectă în fiabilitatea, calitatea și prețul produselor noastre. Experiența dobândită până acum ne ajută să ne extindem cu noi categorii din gama smart home, smartphone și a accesoriilor smart.

20 de ani, o nouă aventură


20 de ani


Odată cu noua strategie corporate, TP-Link își lansează și o nouă identitate vizuală care reflectă noua filozofie orientată către client a companiei și un nou slogan – ”Reliably Smart” – ce subliniază extinderea portofoliului cu produse din gama dispozitivelor inteligente.